Apa pici lánya

Egy pici lány kalandjai a hatalmas világban apa szemével.

Friss topikok

  • kriszana: Sziasztok! Végigolvastam a blogot, nagyon szép és élvezetes. Gábor, nagyon jól írsz, és szerintem... (2009.10.09. 10:49) Születésnapi ajándék
  • kocoska77: Így visszaolvasva jókat röhögök, pedig akkor milyen ideges voltam... :D:D:D Tetszik az új design:) (2009.08.07. 16:56) Idegzsába
  • -gabe-: @kocoska77: Jóvanna, minden nekem sem juthat eszembe :D (2009.08.07. 10:20) Nevezéktan

Linkblog

Ha rosszat csinálok...

2010.08.03. 00:38 - -gabe-

... anya és apa mindig mérges. Ilyenkor összehúzzák a szemöldöküket és komoly hangon magyaráznak nekem. Néha meg is szeppenek ettől, és olyankor úgy érzem, hogy sírni kell, de aztán anya vagy apa felkap, belefúrom a fejem a vállába és ettől megnyugodok.

Rájöttem arra is, hogy puszival sok mindent el lehet intézni. Ezért mostanában sokszor előfordul, hogy ha anya vagy apa haragszik rám valamiért, akkor odaszaladok hozzá, megölelem a lábát és gyorsan nyomok rá 3-4 puszit. Ettől valahogy mindig mosolyogni kezdenek, és utána együtt nevetünk.

Jaj, és néhány napja megtanultam azt is, hogyan mondjam meg anyáéknak, hogy jöjjenek velem. Ha anyáék ülnek, akkor odaszaladok, és megmutatom nekik hová tették a papucsukat, ebből aztán tudják, hogy bele kell bújni és jönni kell velem. Megfigyeltem azt is, melyik szandált szokta anya felvenni, ha kimegyünk a nagyajtón. Ezért ha a teraszon pancsolni szeretnék, akkor ezt a szandált mutogatom anyának, vegye fel gyorsan és jöjjön ki velem :)

Arra is rájöttem, hogy ha nagyon nem értik, mit szeretnék, akkor a legegyszerűbb megfogni anya, vagy apa kezét, esetleg lábát és húzni őket magammal. Néha annyira értetlenek, hogy muszáj irányítani őket.

Na, sziasztok, megyek aludni (igazából órák óta alszom, csak megkértem apát, hogy ezt pötyögje be helyettem).

A bejegyzés trackback címe:

https://apapicilanya.blog.hu/api/trackback/id/tr522194659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása