Apa pici lánya

Egy pici lány kalandjai a hatalmas világban apa szemével.

Friss topikok

  • kriszana: Sziasztok! Végigolvastam a blogot, nagyon szép és élvezetes. Gábor, nagyon jól írsz, és szerintem... (2009.10.09. 10:49) Születésnapi ajándék
  • kocoska77: Így visszaolvasva jókat röhögök, pedig akkor milyen ideges voltam... :D:D:D Tetszik az új design:) (2009.08.07. 16:56) Idegzsába
  • -gabe-: @kocoska77: Jóvanna, minden nekem sem juthat eszembe :D (2009.08.07. 10:20) Nevezéktan

Linkblog

Panka baba 1 éves

2010.01.27. 00:19 - -gabe-

Január 12-én 1 éves lett a pici. Tudom, hogy közhely, de akkor is: úúúgy elszaladt ez az év! Kúszunk, mászunk, gügyögünk, nagyokat kacagunk, segítséggel gyönyörűen járunk és minden, egyszerűen minden érdekel a világból. Hamarosan szülinapi képek is érkeznek... Puszil mindenkit, Panka baba!

A bejegyzés trackback címe:

https://apapicilanya.blog.hu/api/trackback/id/tr861705472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása