Apa pici lánya

Egy pici lány kalandjai a hatalmas világban apa szemével.

Friss topikok

  • kriszana: Sziasztok! Végigolvastam a blogot, nagyon szép és élvezetes. Gábor, nagyon jól írsz, és szerintem... (2009.10.09. 10:49) Születésnapi ajándék
  • kocoska77: Így visszaolvasva jókat röhögök, pedig akkor milyen ideges voltam... :D:D:D Tetszik az új design:) (2009.08.07. 16:56) Idegzsába
  • -gabe-: @kocoska77: Jóvanna, minden nekem sem juthat eszembe :D (2009.08.07. 10:20) Nevezéktan

Linkblog

Születésnapi ajándék

2009.09.28. 10:11 - -gabe-

Tegnap ünnepelte a család a születésnapomat. Panka baba mind a 8 hónapjával hihetetlenül édes meglepetéseket tartogatott nekem. A délutáni Forma 1 futam közös megtekintése volt a felvezető program, majd néhány perc nyűgösködés után a kicsi lány fogta magát, megmászta apa pocakját, elnyúlt rajta és bevágta a szunyát.

Így aludtunk vagy 1,5 órát, és ennél édesebb élményben nem volt még részem, ahogy ez a kis szaros szuszogott a pocakomon. Éber pillanataimban egészen elérzékenyültem, na :)

Az újabb meglepetésre estig kellett várni, amikor is anya ujjára sikerült egy fájdalmasat ráharapnia a kicsi lánynak, aminek nagy örömködés lett a vége, hiszen fény derült egy eleddig jól titkolt eseményre: az első metszőfogacskája kidugta a hegyét.

Aki már túl van az első gyermek örömein az tudja csak igazán értékelni, hogy lányunk mindezt úgy hozta össze, hogy közben nem volt hisztisebb a szokásosnál, nem sírt, nem termelt nyáltengert, nem lázasodott be és általában semmilyen kellemetlen tünetét nem produkálta a fogzásnak. Imádom a kiscsajt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://apapicilanya.blog.hu/api/trackback/id/tr141412268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszana · http://picasaweb.google.co.uk/kriszana 2009.10.09. 10:49:30

Sziasztok!

Végigolvastam a blogot, nagyon szép és élvezetes. Gábor, nagyon jól írsz, és szerintem remek, hogy megosztod az élményeidet másokkal.
Köszönöm a linket.
Nagyon helyes a lányotok. Remélem, hamarosan lészen alkalmam, hogy újra láthassam őfelségét.

Kerestelek mindkettőtöket ma telefonon, de olyan, mintha a számotok már nem létezne.
Azért találkozunk?
csók
k


süti beállítások módosítása