Apa pici lánya

Egy pici lány kalandjai a hatalmas világban apa szemével.

Friss topikok

  • kriszana: Sziasztok! Végigolvastam a blogot, nagyon szép és élvezetes. Gábor, nagyon jól írsz, és szerintem... (2009.10.09. 10:49) Születésnapi ajándék
  • kocoska77: Így visszaolvasva jókat röhögök, pedig akkor milyen ideges voltam... :D:D:D Tetszik az új design:) (2009.08.07. 16:56) Idegzsába
  • -gabe-: @kocoska77: Jóvanna, minden nekem sem juthat eszembe :D (2009.08.07. 10:20) Nevezéktan

Linkblog

A 21. század gyermeke

2009.08.07. 13:46 - -gabe-

Anya blogol:

"Elgondolkoztam azon, hogy tényleg léteznek generációs különbségek. Itt most nem elsősorban arra gondolok, hogy minden életkornak megvan a maga gondolkodásbeli sajátossága, hanem arra, hogy mennyire másképp nőttünk fel mi, mint most a gyerekeink –bár én utóbbinak még csak az első 6 hónapjáról számolhatok be, ha apa nem haragszik meg, hogy belekotnyeleskedem a blogjába. 

Igyekszem nagyon keveset tévézni, vannak napok, mikor be se kapcsolom, ennek ellenére volt, hogy rajtakaptam a 3-4 hónapos Csöppömet, hogy elnyílt szájjal bámulja :), kénytelen voltam kikapcsolni. A legérdekesebb csörgők nem ám a drága pénzen vásárolt csillivilli csörgőcsodák, hanem az én Urtica urensem (homeopátiás készítmény, aka apró bogyók egy rúzs méretű műanyag hengerben, pont kézreáll, még szép hogy imádja a kiccsaj - apa) és a More Milk Plus kapszulás műanyag tégelyem.

Mi nem barna plüssmacival alszunk, hanem a jóég tudja, honnan előkotort Tv távirányítóval (az megvan, amikor reggel felébredsz és alíg bírod visszafojtani a röhögést, mert ránézel a lányodra és azt látod, hogy két kézzel szorítja a pocakjához a távirányítót és úgy alszik? - apa), és ha anya nem vigyáz eléggé a notebookjára, akkor Panka baba pikkpakk beleír néhány sort anya cikkébe, megnyitja hozzá a Súgó-t, megnézi az index.hu kultúrrovatát, és a benne talált képet beteszi háttérképnek, megnézi apa leveleit, átállítja a billentyűzetkiosztást és mire észbekapok, már nyitva a Start menü, és épp készül leállítani a számítógépet :D 

Hiába, no. Információs társadalomban élünk, és a Kisasszony egyértelműen a 21. század gyermeke."

A bejegyzés trackback címe:

https://apapicilanya.blog.hu/api/trackback/id/tr141294675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása